Ochrana osobních údajů
Veškerá osobní data kupujícího jsou zpracovávána jen v rozsahu nutném pro vyřízení objednávky a v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., v aktuálním znění. Tyto data neposkytujeme třetím osobám mimo jejich nezbytného sdělení dopravci a to pouze za účelem doručení zboží zákazníkovi.
Reklamace
Veškeré zde nabízené zboží sami vyrábíme a snažíme se nabídnout zákazníkovi tu nejlepší kvalitu. Pokud se přesto na našem zboží vyskytne závada, budeme reklamaci vyřizovat individuálně, v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. O případných vadách je kupující povinen ihned naši firmu informovat. Za vady vzniklé přepravcem, nevhodným používáním, nevhodnou údržbou, opotřebováním apod. neručíme.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci vždy předem e-mailem, telefonicky, nebo písemně.
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a vaši adresu.
- Přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě.
- Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 367/2000 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno, musí být vráceno včetně všech dokumentů. Zboží lze poslat řádně zabaleno doporučenou zásilkou (ne dobírku). Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a do čtrnácti dnů bude vyplacena částka na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem. Po domluvě lze poslat peníze i složenkou. Vrácená částka se skládá z ceny zboží a námi nejlevnějšího nabízeného poštovného. Cenu poštovného za vrácení zboží hradí zákazník. O vrácení zboží nás předem informujte.
Možnost odstoupení od smlouvy neplatí podle zákona u výrobků individuálně zpracovaných dle přání zákazníka. Jedná se především o zboží v nestandardním barevném provedení.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 e-mail: adr@coi.cz web: adr.coi.czDoručení zboží, způsob dopravy
Zboží skladem expedujeme do tří pracovních dnů. Jedná se především o pletené čepice a ušanky, kterých míváme v zásobě dostatek. Kožešinové čepice a ušanky máme skladem pouze v některých velikostech, šijeme je většinou na míru. Doporučujeme proto objednávat toto zboží s předstihem, případně se informovat telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zasíláme českou poštou a přes zásilkovnu po platbě předem, nebo na dobírku. Je také možné vyzvednout si je osobně v naší prodejně. Ceny poštovného jsou stanoveny dle sazebníku české pošty a zásilkovny.
Cena zásilky do zahraničí se stanovuje dle sazebníku české pošty a bankovních poplatků. U objednávek ze Slovenska doporučejeme zvolit platbu předem z účtu ČSOB.